2011. február 24., csütörtök

3. fejezet Őrizd meg a hidegvéred!


  • Befejeznéd a ficergést? - kérdezte idegesen Range.
  • Nem, még csak hajnali kettő van. Azzal várj még egy kicsit. - küzdöttem én is az álmossággal, de úgy döntöttem előbb készítem ki, minthogy elaludjak.
  • Nagyon idegesítő. - mordult fel, nekem pedig az éjszaka kellős közepén kedvem támadt nevetni.
  • Idegesít? Nahát! Nem gondoltam volna. - mondtam, majd felültem és azért is megigazítottam a takarót hangosan csapkodva és sisteregve. Az ajkam önkénytelenül is gúnyos mosolyra húzódott.
  • Direkt csinálod, ugye? Hát velem ne játssz szivi! Ahhoz te kis pályás vagy. - mondta, majd hátat fordított nekem. Hangtalanul beleüvöltöttem a párnába. Az idegeimre megy.
  • Nem csinálnám ezt, ha nem kellene veled egy szobában....és ráadásul egy ágyban aludnom. Nekem ez az idegesítő. Plusz nem vagyok kispályás. - tettem hozzá, majd én is hátat fordítottam neki.
  • Rendben blablabla....sokat beszélsz édes. Aludj és álmodj szépeket! - morogta.
  • Sokat beszélsz édes. - utánoztam a hangját tehetetlenségembe, majd azt tettem amit mondott, de előtte még jól belekönyököltem a hátába. Akkor is én fogok nyerni!



Reggel álmosan és kissé kótyagosan ültem fel az ágyba. Range a fotelban ült. Nem értem, miért kell egyfolytában őriznie. Na jó, megértem, mert azonnal meglépnék, mihelyst egyedül hagyna. Dühösen nézett rám és mintha kissé fáradtnak tűnt volna.
  • Jaj mi a baj? Csak nem fáradt vagy? - kérdeztem gúnyosan. A szeme villámokat szórt, de én tökéletesen éreztem magam, és győztesként tekintettem magamra.
  • De, egy kissé. Ugyanis tőled nem lehet normálisan pihenni. Csodálkozom, hogy még eddig egy férfi sem zavart ki az ágyából, bár...van egy sejtésem, hogy miért nem. - mormolta az orra alatt. Más esetben már neki ugrottam volna, de most csak felnevettem.
  • Hát....csak, hogy tudd, most egyáltalán nem tudsz felhúzni. Ohh és szépeket álmodtam. - mosolyogtam rá.
  • Tényleg? Na és mit? - kérdezte miközben a halántékát masszírozta.
  • Veled álmodtam...-kezdtem lassan, majd kicsusszantam az ágyból és nagyot nyújtóztam. Range tekintete egyből felélénkült.
  • Nocsak..nocsak...remélem legalább jó fajta álom volt. - mondta vigyorogva.
  • Igen az volt. Karóba húztalak. - vigyorogtam, majd becsaptam a fürdőszoba ajtót, és nem vettem figyelembe Range először elképedt, majd dühös tekintetét.



Pár perc múlva teljesen felöltözve és frissen léptem a nappaliba. Valahogy ki kell innen jutnom.
  • Mi a mai terv? - kérdeztem Ranget, aki egy újságcikkbe volt belemélyülve.
  • Ma elkezdünk kutatni. - érdekes tények.
  • Tömör válasz volt. Esetleg kifejtenéd bővebben? Mondjuk, hogy mi a francnak van rám szükséged? Jó! Felfogtam, hogy én kimehetek nappal is meg blablabla.....de mi a célod velem? - téptem ki az újságot a kezéből.
  • Van egy nő....bosszút akarok rajta állni. - azt hittem, hogy nem jól hallok. Biztos vagyok benne, hogy Range is hallotta, ahogy az állam nagyot koppan a padlón.
  • Egy nő? - kérdeztem és leültem vele szembe az asztalhoz. Kezd érdekes vagy inkább röhejes lenni a kialakult helyzet.
  • Igen egy nő. - mondta újra minden egyes szót megnyomva. Elmosolyodtam.
  • Csak nem kifogott egy nő rajtad Mr. Casanova? - kérdeztem sötét mosollyal az arcomon és nem bírtam leplezni a hangomban megbújó gúnyt.
  • Te ezt úgy sem érted. - nézett rám sötéten.
  • Chh....már megbocsáss, de ha kell a segítségem, akkor leszel szíves beavatni ennek az incidensnek a titkaiba. - fontam össze az ujjaimat, majd kérdően néztem rá.
  • A lényeg az, hogy sokkal tartozik nekem, be akarom hajtani rajta. - meredt a távolba.
  • Mármint megakarod ölni. - helyesbítettem, mert tudtam, hogy így gondolja. Lassan bólintott.
  • Ha meghal akkor, mégis, hogy hajtod be amit akarsz? - néztem rá értetlenül. Ebben nem volt semmi logika.
  • A halála eleget tesz majd. - nézett rám újra.
  • Hát ez....izgi. - mondtam szárazon. Komolyan ahhoz kell a segítségem, hogy egy nőt találjon meg?
  • Nem olyan könnyű mint amilyennek látszik. Ha eltudtam volna intézni, akkor hidd el nem kérem egy kislány segítségét. - mondta nagyképűen. Éreztem, hogy a szemem felizzik és sötétülni kezd. Utáltam, ha lenéztek.
  • Hát igen. Tudod mire vágyok a legjobban? - csikorgattam a fogaimat.
  • Mire? - kérdezte ingerülten.
  • Arra, hogy megöljük azt a szerencsétlent és vége legyen ennek az egésznek és, hogy megszabaduljak tőled. Miért pont én? - tettem fel inkább az égieknek a kérdést.
  • Azért, mert sok vámpír beszélt rólad, akik megúszták a támadásod és ők eléggé tartanak tőled. Gondoltam, ez nem véletlen szóval.....ezért. - mondta, de tudtam, hogy valamit eltitkol.
  • Aha, hát igen. Kár, hogy te is megúsztad. - mosolyogtam rá, de egyáltalán nem volt őszinte mosoly. Újabb sértéseken gondolkoztam, de ekkor egy szőke hajú, magas nő lépett be a szobába.
  • Szia Range! - üdvözölte majd átölelte. Furcsa érzés kavargott bennem. Valószínű csak hányinger.....csak az lehet!
  • Tina ő itt Heaven. Heaven ő pedig itt Tina. Itt dolgozik a házban és sokat fog neked segíteni, ha kell. - nézett rám Range. Biccentettem egyet a nő felé. Barátságosan rám mosolygott, de nekem már első ránézésre ellenszenvesnek tűnt.
  • Gondolom nem tudsz segíteni abban, hogy – hogyan szökhetek meg innen. Nos akkor köszönöm, de egyedül is boldogulok. Tizenöt éves koromtól kezdve minden akadályt magam küzdöttem le, szóval most sem kérem senki segítségét. - álltam fel az asztaltól és legszívesebben bokán rúgtam volna magam, amiért feleslegesen fecsegtem a magánéletemről. Ez nem a munka része. Fogtam magam, majd lementem a személyzethez. Hello! - mentem be a konyhába, majd ráköszöntem a legelső vámpírra akit ott találtam. Fiatal velem egykorú fiú volt és főzött.
  • Szia! - köszönt mosolyogva.
  • Te vagy a szakács? Na de kinek főzöl? - kérdeztem, mire megrázta a fejét és felnevetett.
  • A személyzet tagjai közt, vannak emberek is. Amúgy Trevor vagyok. - nyújtotta a kezét amit elfogadtam.
  • Heaven. - mutatkoztam be én is.
  • Ó szóval te vagy az....Range sokat mesélt rólad. - mondta a fiú miközben kavart egyet a levesen.
  • Tényleg? Remélem nem hittél neki! - sóhajtottam bosszúsan majd felültem a pultra és keresztbe tettem a lábam.
  • Jókat mondott rólad. Semmi sértő nem volt a hangjában. - ezen meglepődtem. Mégis mi a terve velem? Miért ilyen? Ha nem ismerném akkor azt mondanám, hogy kedves.
  • Hát ez...furcsa. - jelentettem ki, majd leszökkentem és kinéztem a konyha ablakon. Gyönyörű volt a táj, ezt kár lett volna tagadni. Nem tudom milyen magasan voltam, de most úgy éreztem magam, mint egy királylány akire a sárkány vigyáz. A furcsa hasonlatra felnevettem. Trevor kérdően felhúzta a szemöldökét.
  • Semmi. - ráztam meg a fejem.
  • Te mióta dolgozol őfelségének? - fordultam a fiúhoz, aki a kérdésem hallatán elvigyorodott.
  • Nagyon régóta, de nagyon jóban is vagyunk. Range igaz barát. - mondta és pedig ha ember lettem volna, a nevetéstől könnyeket hullattam volna, de így csak szárazon nevettem.
  • Na ne nevettess! - néztem rá még mindig vigyorogva.
  • Nem ismered őt. - jelentette ki fagyosan, belőlem pedig egyből feltört a rosszabbik énem.
  • Tényleg? Ha olyan igaz barát akkor miért kell naphosszat itt állnod és kavargatni ezt a szart? - kérdeztem ingerülten.
  • Tartozom neki. Nem csak neki. Te fontos szerepet játszol sok mindenben Heaven. - mondta Trevor és úgy nézett rám, mintha valami fontos kulcs lennék.
  • Trevor ne beszélj feleslegesen kérlek! - suhant be a konyhába Range is. Mindenhol ott van, ahol én is. Ez nagyon idegesítő.
  • Hol hagytad „segítek-ahol-tudok-nőszemélyt” ? - kérdeztem ingerülten.
  • Már elment. Mi is indulunk, mihelyst lemegy a nap. - nézett rám komolyan, én pedig bólintottam.
  • Végre történik valami. - sóhajtottam fel elégedetten.



  • Mehetünk. - mondtam, majd megindultam utána. Ahogy kiléptem az éjszakába megálltam egy percre, lemaradtam egy kicsit Rangetől, és nagyot szippantottam a levegőbe.
  • Istenem! Szabadság! De jó érzés. - megborzongtam a hűvös szellőtől és őszinte mosoly terült szét az arcomon. Hagytam pár másodpercig, hogy a szél kellemesen cirógassa a szemhéjamat, majd nagy nehezen kinyitotta a szemem. Range megbabonázva nézett rám, amitől zavarba jöttem, de nagyon jól tudtam palástolni. Kinyitotta az autó ajtaját, majd beszálltam és kényelmesen belesüppedtem a bőr ülésbe.
  • Klassz kocsi. Gyönyörű. Egy vagyon lehetett. - simítottam végig a finom, eredeti bőrhuzaton, majd mélyen beszippantottam az ülések illatát. Imádtam a gyönyörű autókat.
  • Csak azt ne mondd, hogy szereted az autókat? - sértve éreztem magam.
  • Már megbocsáss....miért ne szerethetném? Nekem is volt. - mondtam és szorosan összezárt szájjal néztem az utat.
  • Volt? Mi lett vele? - kérdezte és úgy éreztem őszintén érdeklődik, így beszélni kezdtem.
  • Az egyik vámpírhaverom, úgy gondolta, így áll rajtam bosszút. Elkötötte, majd totálkárosra zúzta és a végén felgyújtotta. - emlékeztem vissza a történtekre és szinte sajgott a szívem, hogy az a szépség már nem az enyém.
  • De persze, megjárta utána. Egy olyan gyönyörűségért meg kellett, hogy fizessen. Istenem, de pöpec kis járgány volt! - sóhajtottam és másodjára is letekertem volna a vámpír fejét, aki elkötötte.
  • Úgy látszik eléggé zűrös az életed. - jegyezte meg.
  • Hát...igen, de én imádom, mármint a kalandokat meg a veszélyt. - mosolyogtam egyfolytában.
  • Látszik rajtad. - lesett rám a szempillái alól.
  • Na nem mintha ha te a jó kisfiú lennél. - jegyeztem meg foghegyről, mire megveregette a combom majd felnevetett.
  • Ne nyúlj hozzám ha nem muszáj! - tolom el a kezét, mire ő értetlenül néz rám.
  • Csak a munka miatt vagyok itt. Utána nem látjuk egymást. - világosítom fel.
  • Csak megpaskoltam a lábad....neked ez már ilyen sokat jelent? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
  • Range...vezess inkább, jó? - utasítom fáradtan, neki pedig újra megjelenik az a sötét vigyor az arcán. Egy félóra múlva megérkezünk valami régi sikátorba. Rengetek vámpír nyüzsög itt. Kik ezek?
  • Hát igen.....miért mindig a rossz fiúknak kell észvesztően szívdöglesztőnek lenniük? - teszem fel a kérdést magamnak, amikor egy férfi vámpír banda megy el mellettünk. Valószínű, hogy az összes emberi lány, elolvadna a látványtól. Minden vámpír mocskosan jóképű, ezt már tudom.
  • Hát tudod, a hasonló hasonlót vonz. - kuncog fel Range. Egészen helyes volt, ahogy kivillant a fogsora. Nem! Ő szörnyeteg! Végül is a vámpírokat ölöm....bár én is az vagyok.
  • Azt akarod mondani, hogy romlott vagyok? Hát....jó talán egy picikét. - mosolyodok el.
  • Ölsz...ez eleve romlott dolog. Na gyere szivi! Nézzünk szembe amivel kell! - karolja át a vállam, majd belépünk egy furcsa bárba.

2 megjegyzés:

  1. Ez kissé érdekes volt és egyben bombasztikus! Tényleg! Annyira imádtam és várom a kövit! Siess kérlek,teljes hódolattal: PinBlue!
    Hola!

    VálaszTörlés
  2. Szia PinBlue!

    Örülök, hogy ennyire tetszik. :)
    Sietek vele!
    Köszi!!
    Puszi: Silver

    VálaszTörlés